loading...
میز گرد علوم کامپیوتری ها
آخرین ارسال های انجمن
baran بازدید : 2 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

اصلا به من چه؟!

خب من نخوندم ینی همه نخوندن آیا!؟

من اعصابم بهم ریخته به جای اینکه برم بخونم نشستم دارم این جا پست جدید می ذارم!

اصلا خودتونو عششششششششق است.....به قول شاعر بی خیال جواد(!!)

بچه ها رسما از همتون التماس دعا دارم...خدایی برای من خیلی خیلی دعا بنمایید....از اون محتاجام!

اصلا امشب همتون بیاین برای همدیگه دعا کنیم بلکه یه فرجی شد....

خدا رو چه دیدی شاید جواد وضع حمل کرد(!!!)

اصلا بی خیالش.....

امتحان خوبی داشته باشین رفقااااااااا!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا می خوایم چهار سال با کامپیوتر بزرگ شیم.... خدارو چه دیدی شاید عاشقش شدیم!!! می خندیم و گپ می زنیم و تمرینامون رو حل میکنیم و سوالای همدیگه رو جواب میدیمو کلا می خوایم با هم زندگی کنیم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    اینجا بیشتر دنبال چی هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 1,764